torsdag 31 maj 2007

Promenad i skogen


Idag har jag och hundarna varit ute på en lång skogspromenad, härligt att vara ute när det är så här varmt.
Självklart hade jag kameran i högsta hugg, ett envis försök att få någon bra bild på hundarna men det är inte det lättaste när dom inte står still.

I veckan tog jag med mig hundarna på brukhundsklubben och tränade lite agility. Allting gick super bra och till min stora förvåning var det Amelia som körde på hårdast.
Om hon fortsätter så här kommer hon att få tävla mycket i sommar.
Vem hade kunnat tro att lite vila skulle få henne att släppa rädslan för platta tunneln?

Nickie bara växer och växer, hon har energi och snabbhet som till och med tar kol på Scooby (någonting som jag trodde var omöjligt).


Nu på tisdag så ska jag och hundarna delta i "skoljoggen" där vi ska springa en mil tillsammans, förmodligen blir det hundarna som får vänta på matte.

Inga kommentarer: