söndag 2 september 2007

Söndag

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, ska upp i skogen och plocka bär tillsammans med hundarna snart. Och ikväll så tänkte jag att hundarna ska få åka upp på brukhundsklubben och träna lite agility, är inte så länge kvar tills vi ska tävla i Övik.


Igår anmälde jag hundarna till utställningen i Sundvsall iallafall, men problemet var att det inte fanns några stugor att hyra? Jag tyckte att jag var tidig som tänkte boka stuga över en månad innan men tydligen så var jag 10 månader sen.

Vi blir ju en liten hög papilloner som åker, Mina hundar, Robban, Tjabo och Roxie kommer att följa med så jag hoppas att det kommer gå bra för dom alla.

Var igentligen planerat att jag skulle tävla agility den helgen men eftersom alla duktiga valpköpare ställer upp och åker så långt så känns det konstigt om jag inte är där.


Har fått nya bilder på hundarna av Carina sen vi var i Gullvik och gick kurs för Barbro Börjesson. Tack så mycket Carina för dom otroligt vackra bilderna!

Inga kommentarer: