söndag 15 november 2009

Volvo


Ja tänkt att jag tillslut skulle bestämma mig för vilken bil som passar mig och hundarna bäst.
Att det skulle bli en volvo har väl aldrig varit otippat men innan jag bestämt mig för modell osv. Ojoj, det var en lång process men som nu är över och bilen står på gården - ÄNTLIGEN!
Jag måste nästan erkänna att det inte kunnat bli bättre ..
Tanken och planen är nu att jag skall införskaffa en stor och rejäl hundbur som passar denna bil, kommer säkert att vara en minst lika lång process *skratt* men viktigast är ju ändå att hundarna sitter säkert!
Färgen på bilen ovan är inte exakt lik min men eftersom vi har så dåligt väder idag så får det hållas tillgodo med den! Men men nog om detta ..

Och över till någonting roligare, nämligen tjocka flickorna!
Nickie har gått upp ca 1 kilo nu, magen växer och hon har denna vecka återfått sin aptit.
Jill har gått upp ett halvt kilo, är så otroligt kelsjuk, trött och tycker för tillfället inte att maten är så god.
Hagarna är uppställda, valplådan bäddad så nu får vi bara vänta tills de små anländer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men va roligt att du har en egen bil =) Så nu ska jag hålla utkik efter en blå volvo på vår gård fylld med pappisar o Michaela ;)

Kram Pernilla