måndag 4 januari 2010

Valparna

Valparna blir 3 veckor på onsdag så jag kan bara säga - Oj vad tiden går fort, den formligen rusar fram!
Det är lite mer fart i lådan nu, dom har kommit upp på benen så dom tar några skakiga steg framåt!
Det stämmer väldigt bra att jämföra det med "Bambi på hal is" för precis så ser det ut *skratt*
Men jag måste säga att jag är imponerad av dom än så länge, aldrig har jag väl haft så tysta och lugna valpar någon gång. Men vi får väl se hur länge det håller i sig *skratt*

Det är inte alls det lättaste att döpa valpar, inte när det är efter bestämda bokstäver iallafall, men jag har fått hjälp av Ulrika med att döpa de små liven så nu heter dom preliminärt så här:


Keramet's Easy to Love (Tik 2)

Keramet's Eye´s On Me (Hane 1)

Keramet's Especially Mine (Hane 2)

Keramet's Endless Enya (Tik 1)

Keramet's Extrem Secret (Hane 3)

Nya bilder på småttingarna lägger jag in på onsdag då dom fyller 3 veckor och förmodligen kommer att flytta ner till vårat kök!

Inga kommentarer: