måndag 17 december 2007

Tredje Advent

Herregud, bara en vecka kvar till JUL ??! helt obegripligt.

Iallafall så har vi varit ute och tagit lite nya fina bilder på hundarna idag, det är synd att det aldrig är något riktigt bra väder ute, skulle verkligen inte skada om allt mörker försvann och solen tittade förbi.
Jag håller tummarna att det blir varmare imorgon, -15 har det varit hela veckan och det är nästan så att hundarna inte ens vill gå ut och jag förstår dom!

Vi gick en skogspromenad på morgonen och då passade jag självklart på att ta lite fina vinterbilder på hundarna nu när jag äntligen har införskaffat en ny kamera. Så lite ny bilder på hundarna kommer jag såsmåning om att lägga in på deras sidor.

Imorgon ska vi åka till brukhundsklubben och träna lite agility med hundarna, det är inte allt för länge tills tävlingssäsongen börjar och vi har verkligen legat på latsidan ett tag.
Jag tänkte att Jill skulle få fortsätta sin träning med slalom. Förhoppningsvis så ska hon även få börja på en valpkurs i Januari så det ser vi verkligen fram emot, tror faktiskt att hon skulle behöva det lilla stumpan.
Får se om jag kanske lyckas filma lite imorgon på agilityplanen så blir det lite fartiga filmer att njuta av på hemsidan.

Eftersom jag aldrig åkte på mässan i år (stora shlm) så vill jag önska alla utställare och deltagare stort Grattis till era framgångar!!
Jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll.

VI ÖNSKAR ER
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer: