torsdag 8 maj 2008

Spanien

Nickie

På lördag morgon åker vi (jag och mamma) till Spanien för en välförtjänt semester, så bloggen kommer tyvärr att vara tystare än vanligt under nästa vecka.


Hundarna kommer att bo hos pappa i Junsele, så även dom kommer få en liten semester ..


I övrigt så har jag och Scooby legat i hård träning på agilityfronten, finslipat på det som inte varit 100% efter vinteruppehållet. 6-8 Juni kommer vi tävla i Umeå och inviga årets tävlingar, målet iår är att ta oss upp till tvåan.

Amelia är jag fortfarande osäker på om hon skall få tävla någonting, hon har varit helt pigg & kry väldigt länge nu.
Hon slutade med rimadylen redan första veckan utan att visa någonting, men en veterinär skall få ge sitt utlåtande innan vi kör igång med någon träning igen.

Vi har även börjat lägga några små blodspår till Scooby och Jill.
Det går mycket bra för dom båda, Scooby ska jag faktiskt test starta till hösten bara för att se hur det går.
Kanske brås han på sin duktiga mamma?

Tills vi hörs igen, Ta hand om er!
Ni som skall tävla och ställa ut önskar jag stort lycka till !!

2 kommentarer:

Brännbolyckans kennel sa...

Tjena hejsan!!!
JAPP tillökning blir det , men nån pappis blev det tydligen inte tror jag , om jag inte får tag på nån från annat håll=)
Hmmm när var det vännes?
Jag har anmält till sundsvall har du det ?

Anonym sa...

Hejsan Malin!
Jaså? Jag hoppas iallafall att det blir en liten fin pappis till dig :) Vännäs är i Juni månad om jag inte missminner mig, Jill ska få göra sin debut på Officiell utställning där. Sundsvall kommer vi också att åka till med tre av våra hundar.
Ska bli roligt att träffa er igen!