torsdag 13 november 2008

Utmanad

Vi har blivit utmanade av både Lena och Marita, självklart antar vi utmaningen!
Så här går det till:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
-----------------------------------------
1. Jag formligen älskar att se när hundarna skitar ner sig *skratt* springer i lera och vattenpölar.
Kanske beror det på att jag tycker att pälsvård är väldigt roligt eller så beror det på hundarnasglädje,
jag vet ännu inte svaret på det!
2. Jag är otroligt glömskt (och då menar jag pinsamt glömsk)
3. Är en riktig telefonistfantast!! Älskar att sitta i telefonen dagarn i ända och bara prata strunt (självklart hundrelaterat *skratt*)
4. Planerar att bli utställningsdomare en vacker dag
5. Jag kallar alla mina hundar för mina små barn (har alltid gjort och kommer alltid att göra)
6. Jag är väldigt rastlös
7. Otroligt dålig förlorare (går bra så länge det handlar om hundar och dess tävlingar men sällskapsspel fungerar inte)
Tyvärr har jag inga att umana tillbaka förtillfället, men vänta ni bara!

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Hallå !! Det var mycket nytt om dig jag fick lära mig ! Kul ,!!!
Att du var glömsk ( ha Ha ) det visste jag men kul att läsa det , då har du ju inte glömt dina små brister !!:-) // Kram