söndag 1 februari 2009

Söndag

Diddi på bilden har hunnit bli 8 månader gammal! Bilden är lånad av Pernilla och Camilla har fotograferat, hoppas det är okej att jag än en gång har snott bilder? *skratt*
Gud vad hon utvecklas fort den lilla? Skall bli så otroligt kul att se henne här framöver!

Små jämthundsvalparna bara växer och växer! Tyvärr så var det en hane som inte överlevde.
Men det är 3 tikar och 6 hanar som fortfarande är pigga och friska.
Lovar att jag skall lägga in lite nya bilder på de små liven så fort min nya kamerakabel kommit (den förra är avbiten) *skratt*

Sen så vill jag också skänka alla tankar till lilla Joyce idag, vi har tänt både ljus och lyktor för henne idag. Saknaden är otroligt stor efter våran älskade tjej!

Första dagarna på veterinärstationen är avklarad! Bell har fått en chihuahua kompis vid namn Zero.
Imorgon är det öppningspremiär, skall bli roligt att se hur det kommer att gå.
Återkommer igen när vi får tillgång till dator, sköt om er så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yey ja Zero och Bell är best buddies :D

Pernilla sa...

Mina bilder är dina bilder :)

Kram