måndag 27 september 2010

Året 2010

Ja vad var det som hände det här året egentligen? 2010 är ett år av mycket glädje som vi kommer att kunna leva på länge framöver!
Vi kommer se tillbaka på detta året med ett stort leende på läpparna.
För hundarna har det gått fantastiskt bra på tävlingsbanorna och jag är så otroligt stolt över att vara ägare till alla dessa underbara individer.
___________________________________________


Scooby


  • 3 pinnar i agilityn på 6 tävlingar! Däribland 3 första platser!! Och även en hel del diskningar *skratt*

  • 5 stycken CK, CACIB, BIR och BIG-R i utställningsringen

  • Viltspåret har gått framåt, han har tävlat 1 gång i öppenklass med ett 2:a pris som resultat, vi tränar vidare!

  • Blivit pappa till 5 stycken valpar

Robban

  • Blivit pappa till 4 stycken små underverk

  • Varit på utställning med CK och BH-3 som resultat

  • Fått knän och ögon undersökta UA
Jill

  • Gjort sin agilitydebut med bravur! Som bästa resultat en 2:a plats!!

  • Tränat viltspår för att göra (förhoppningsvis) anlag under 2011

Bell

  • Tagit 2 CERT på utställning, fått 7 CK på 7 utställningar, blivit BIM två gånger och även kammat hem titeln blivit SE UCH (Svensk utställningschampion)

__________________________________________________

NU tror jag att jag fått med det mesta av året 2010, ett år som vi kommer att minnas med glädje! Vill passa på att tacka alla valpköpare som aktivt tränar och tävlar med sina små mirakel.

1 kommentar:

Johanna, Kennel Anthems sa...

Inte illa. Vårt år var inte lika fyllt av aktiviteter, ska sätta mig ner ock sammanställa själv när jag orkar...
4 valpar efter Robban? Har han fått fler någonstans *nyfiken*. Alla här mår då bara bra, är busiga och gör mig stolt titt som tätt.
God fortsättning...
--Johanna, Jokkmokk.