torsdag 9 september 2010

Hipp Hipp HURRA !!


Idag har det verkligen inte varit någon vanlig dag för det är nämligen stjärnans födelsedag!!
Den 8/9-2004 föddes en obeskrivligt fantastisk hund - Scooby !!

Hela 6 år har gått sedan Scooby traskade in hos oss med självsäkra steg.
Scooby har från dag 1 varit min följeslagare, dit jag går dit går även han.
Han var helt klart den vildaste valpen/unghunden jag någonsin har sett eller ägt,
han var helt enkel speciell redan då ...

Dagen firade vi med ett rejält bad, skogspromenad, extra god mat och självklart en hel del bus!
Jag vet inte om badet var så uppskattat, när han torkat, var borstad och klar så lyckades han hitta mina "viltspårsaker" och däribland blodflaskan.
Han lyckades öppna den, tippa omkull den och rulla sig ordentligt *skratt*
... Så det blev ett bad nr 2!

Ingen är som du Scooby - du är och kommer alltid vara mattes Stjärna!

Inga kommentarer: