torsdag 19 juni 2008

Vinst !!

Vinnar bilden

För några dagar sedan så fick jag ett mail ifrån Dogartist, dom skrev och gratulerade till vinsten.


Självklart blev jag förvånad "vilken vinst?". Efter att jag kollat upp det hela så visade det sig att
jag skickat in en bild
(ovan) i en Fototävling och faktiskt VUNNIT!!

Idag kom mitt pris, en egen designad flytväst till pappisarna. Helt galet roligt!

Jag har länge tänkt att jag skall köpa en flytväst till hundarna men aldrig kommit mig för och aldrig hittat en jag gillat.

Men nu har jag ju en, imorgon skall vi testa den för första gången så vi får se hur den sitter. Förhoppningsvis passar den både Amelia och Scooby *ler*

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

GRATTIS !! Det var inte en dag för tidig .. Det visste jag väl att du är ett proffs .. Du har varit min proffs fotograf länge ... Kram

Anonym sa...

Åh, va roligt.. GRATTIS till den fina vinsten!!

Kram Pernilla