fredag 12 juni 2009

Fredag


Känner att det är dags att lägga in lite nya bilder på Robban, det är alldeles för sällan som han blir nämnd på bloggen! Min lilla goa och glada kille, som alltid har svansen och humöret på topp.

Igår kväll efter jobbet så passade jag på att bada upp alla hundarna inför helgens utställningar. Så nu sitter vi och inväntar Scoobys uppfödare Mella, tillsammans med henne och hundar skall vi tillbringa helgen i Vännäs. Tyvärr så är det sagt att det blir två regniga dagar ..

Men om inte annat så hinner jag och Mella lägga lite viltspår, träna Scooby inför anlaget, träffa nära och kära eller bara prata gamla minnen. Tar självklart med mig kameran och fotar för att lägga in på hemsidan vid ett senare tillfälle.

I hopp om en trevlig utställning så önskar jag alla lycka till och trevlig helg!

Inga kommentarer: