måndag 29 juni 2009

SUCH !!


Scooby kan efter helgens utställning i Gällivare titulera sig som
SVENSK UTSTÄLLNINGSCHAMPION!!
Självklart kan jag inte säga annat än att jag är så otroligt glad, lycklig och tårögd.

Han fick även sitt andra CACIB och avslutade dagen som BIR, en mer minnesvärd och fantastisk helg kommer vi inte att uppleva på många år! Stort tack till domaren Marija Kavcic och till er alla som gratulerade oss samt delade våran glädje denna dag.

Det är inte alls länge sedan jag satt och tittade på bilderna från det att Scooby var liten, tänker tillbaka på den dagen jag hämtade honom och på alla minnen vi delar tillsammans.
Jag hade stora förhoppningar och mål när jag fick hem Scooby men jag hade aldrig vågat hoppats och tro detta.
Han är min, Sigges (Scooby pappa) och Heartseeker's första SUCH, så jag vet att det är fler än vi här hemma som glädjs åt detta.

Men inte nog med Scoobys fantastiska resultat, jag hade även med mig Bell och Jill *skratt*
Bell vann juniorklassen med HP och fick en otroligt fin kritik.
Jill gjorde den här dagen debut i öppenklassen, hon fick en 1:a och slutade som tvåa.

Tack till Kicki m hundar som lät oss bo i lägenheten och som gjorde det möjligt för oss att komma upp! Även Stort tack till Ulrika som följe med och hejjade på oss denna dag! Samt för att du lät mig och hundarna åka med upp till Gällivare ( Grattis till BT-3 placeringen på Rita! Det är ni verkligen värd)

Stort grattis till övriga utställares resultat och lycka till på kommande utställningarna i helgen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Super stort GRATTIS till championatet!!! Verkligen jättekul för er, det är ni värda!!

Roxie går med rumpan högt och är jättestolt över sin pappa!! ;)

KRAM Pernilla o Emma

Maritasblogg sa...

Vad ska man säga ??? Inte chockad ! Jag ville det och visste det men den lyckan du känner nu kan ingen beskriva !!! Jag är ju helt lyrisk så hur är DU ???!!!! MASSOR AV GRATTIS KRAMAR FRÅN OSS..............


Det är du 1000 värd och mer där till !!! Scooby vännen är värd det dubbla :-)

Anna-karin sa...

GRATTIS till SUCH va kul för er, ha en riktigt skön sommar och lycka till framöver. Kram från oss alla på Kennel Stridsmarkens

Maria I Åsele sa...

Superduper grattis till Scoobys championat! Jag tänkte bara att "Det visste jag väl" när jag såg att han numera är champion!

Massor med kramar från Maria