tisdag 8 september 2009

Grattis Grattis

Det har varit en hel del kalas hos oss på senaste tiden då mina små ögonstenar Amelia, Jill och Scooby har hunnit med att bli ett år äldre.

Dessutom så har Keramet's A och D kull hunnit med att bli äldre *skratt*
Tänk vad tiden går fort? Man hinner aldrig med ..
Men idag tänkte jag iallafall passa på att sägA ETT STORT GRATTIS!!!

Amelia fyllde 6 år den 24 augusti - tänkt att hon snart är veteran ??

Amelia har verkligen spelat en stor roll för mig och mitt hundägande, hon har verkligen lärt mig mycket! Amelia, du kommer alltid ha en speciell plats hos matte!

Jill fyllde 2 år den 5 september, mattes lilla stjärna! En riktigt arbetsvillig pärla som alltid är pigg på att få jobba och lära sig någonting nytt. Hon är även husets "babysitter", hittar hon en valp så är det hennes, den skall pussaas och skötas!´

Nu har Jill paus ifrån agility och utställning då hon förhoppningsvis skall få chansen att själv bli mamma i höst!


Sist men absolut inte minst så är det Scooby som IDAG fyller hela 5 år!! Ojoj vad mycket vi har upplevt tillsammans genom dessa år, vilket glädjeämne han är!!

Inga kommentarer: