lördag 19 september 2009

Härliga höstdagar


Jag och mamma har precis kommit hem ifrån en långpromenad med alla 6 papillonerna.
Det blev en runda runt hela Junsele by nästan, in på marknaden och sedan till skogen för att sedan släppa dom lösa och låta dom leka av sig.
Gud så härligt det är med höst, friska vindar och vackra färger!!

När vi kom hem så fick hundarna vara ute och springa på gården medans jag och mamma började plocka äpplena, självklart så hjälper hundarna alltid till!
Framförallt Robban, han plockade äpplena och Scooby åt dom *skratt*
Ja det går nog inte en enda dag utan att man får sig ett rejält skratt av dessa individer.
Det är ena riktiga glädjespridare!!

Imorgon skall jag lägga spår igen, Scooby behöver lite träning inför anlaget!
Dessutom så är det en väldigt bra ursäkt för mig att tillbringa timmar i skogen *skratt*
Jill är på väg att börja löpa, verkar som om hon är i ett förlöp (om man skall tro på hanarna), så förhoppningsvis blir det småvalpar i höst.
Annars så har vi lite annat roligt som händer här framöver, men det berättar jag mer om senare! Nu skall några av hundarna badas och fixas!
Fortsatt trevlig helg till er alla

Inga kommentarer: