lördag 10 januari 2009

Lördag


Vi har lugn dag på jobbet idag så jag tänkte att det kanske var dags att uppdatera i bloggen.
Jag har en hel del nya bilder som jag kommer att lägga ut såsmåningom, bara datakabeln kommer tillrätta igen , jag har för ovanlighetens skulle lyckats att slarva bort den *skratt*
Vädret börjar bli bättre och bättre, solen som tidigare lyst med sin frånvaro har varit på besök ett par gånger denna vecka, det är fortfarande isande kallt men solen värmer trots allt.
Bell blir 7 månader på onsdag så jag tänkte att det skulle passa bra med en ny bild på henne, det är inte jag som varit fotograf denna gång, Tack för bilderna Lotte!!
På tisdag så kommer jag och hundgänget att åka till veterinären för att ta rabiessprutan. Jag har länge planerat att få det gjort men jag har bara skjutit det åt sidan, tills nu!
Så det skall bli spännande att se hur det kommer att gå.
Och den 24 så är det dags för ögonlysning av alla hundarna. Tänkte att jag skulle försöka boka en tid för patellakoll men det blir nog lite längre fram i vår, ingen brådska än så länge.
Jag har en lite roligare nyhet att berätta sedan, än så länge är ingenting klart så jag väntar med att nämna någonting.
Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Nu har du gjort mig nyfiken !!!/ Kram

Pernilla sa...

Meeeen!!! Vi blir ju inte nåååå nyfikna när du skriver så där!! Som dom brukar säga, har man sagt A så får man säga B.. NU :)

Kram