fredag 29 maj 2009

Nu bär det iväg!

Packad och klar så skall vi nu snart ge oss iväg till Umeå för att tillbringa helgen på agilitybanan!
Känner att jag är så otroligt nervös, det har blivit så lite tränat för både mig och hundarna eftersom jag legat sjuk i stort sett hela denna vecka också.

Men men vi skall iallafall åka dit och ha roligt, jag har så länge sett fram emot Jill's debut!
Scooby skall försöka ta sina sista pinnar i tvåan (men det har jag tänkt att vi skall göra någon gång under 2009).
Amelia har inte tränat nästan någon agility alls under detta året, hon har fått simtränat och konditionstränat bort sin trivsel vikt *skratt*

Nickies mage växer och börjar bli lagom rund.
Förhoppningsvis så föds det småttingar om ett par veckor.
Det kommer att bli en mycket speciell kull för våran del då den "tilltänkta" fadern inte längre finns i livet. Många med mig som kommer att minnas Botvid!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hoppas det gick bra för er i helgen på agilityn!
Kram