onsdag 20 maj 2009

Undersökning

Ja nu har vi återigen återgått till det normala, arbetsveckan har gått i en rasande fart och imorgon är vi lediga.
Idag har jag varit och ögonlyst Scooby hos Inger Jansson ifrån Hudiksvall.
Jag bestämde ju tillsammans med Inger sist vi lyste honom att inte skicka in några papper till SKK förens vi gjort omlysningen denna gång för att med säkerhet kunna säga att han är frisk!

Jag har länge varit fundersam gällande Scoobys ögon men nu kan jag med lättnad säga att han är frisk i dagsläget.
Pappren är nu inskickade och jag kommer att kolla om honom i september igen.
Känns viktigt för mig att kunna följa upp honom ofta och noga ..

Iallafall så flyter dagarna på, vi lever fortfarande i vårat glädje rus sedan helgen *skratt*.
Vi har börjat på att förbereda oss inför agilitytävlingen i Umeå sista helgen i maj.
Målet i år är att Scooby kommer till klass 3 så vi har två pinnar att kämpa för, även anlaget i viltspår är inplanerat.
( denna gång en aning tidigare än i fjol så inte allting blir förstört av all snö *skratt*)

Jill, Bell och Scooby är anmälda till utställningen i Vännäs, även Mella kommer att följa med oss dit med lite släktingar till Scooby.
Skall bli både roligt och spännande, blev stughyrning i sista stund *skratt*

Nej nu är det dags för att hoppa i säng, imorgon skall vi försöka oss på lite blodspår!

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Grattis till "friska ögon "... Ja, då vet jag var vi ska göra en utflykt till sista helgen i maj :-0))

Znappy är anmäld till Vännäs ! Vi får höras innan... Jag tror inte jag kan gå med honom... Pallar nog inte... finns det någon annan som vill ?? Kram