fredag 8 augusti 2008

Bloggtorka

Apporterande Scooby


Nu var det ett tag sedan jag skrev i bloggen, jag har nämligen varit i sollefteå och hård tränat på brukshundsklubben.

Jill gör verkligen bra ifrån sig på våra agilityträningar, hon är så pass ung ännu så jag ställer inte några krav på henne men det lilla vi tränat fungerar kanon bra.

Tänkte att jag skulle filma några träningspass och lägga in på bloggen till veckan då vi återigen åker till "stan", kan vara roligt att se hur dom utvecklas osv.

Imorgon börjar länskampen i agility där jag, Scooby och Amelia skall delta.
Det är en tvådagarstävling (Åsele ena dagen & Strömsund andra), tyvärr så känns vi inte vara i någon vidare form men vi ska göra vårat bästa (och ha kul såklart!!!)

Vi är även bjuden på bröllop till mina släktingar imorgon, så tid är någonting vi skulle behövt köpa.

Nästa helg så åker vi upp till Piteå på hundutställning.
Jag har anmält både Scooby och Jill så ska bli spännande att se hur det kommer att gå.

Rapport från agility tävlingen kommer på söndag!

Inga kommentarer: