tisdag 23 december 2008

Nyhet

Ja tänkt, imorgon är det Julafton!
Känns lite skrämande att tiden verkligen har gått så fort, året är nästan slut.
Undrar just om det bara är jag som tycker att detta året bara susat förbi i en svindlande fart?

Iallafall så tänkte jag att jag skulle berätta en liten nyhet såhär inför Julen, vi håller på med våran nya hemsida (www.kerametskennel.se) som beräknas vara klar innan nästa år
(om ett par dagar) beroende på hur mycket vi hinner med om dagarna.
Det är fortfarande väldigt mycket arbete som kvarstår att göra och just nu har den en lite amatörsmässig look. Men den hinner förändras!
Det är inte jag som är webmaster denna gången (äntligen) *skratt* men jag lovar att uppdateringar och annat kommer att vara ännu bättre än tidigare.
Det är bland annat därför det varit så tyst i bloggen och på hemsidan den sista veckan.
Jag har helt enkelt inte hunnit med allt julstök och hemsidedesign *skratt* ..

Men nog om detta nu, istället skall jag passa på att önska er alla en riktigt riktigt GOD JUL!!

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

God Jul vännen !! Vi kan nog båda säga att detta år har mycket hänt , både gott och ont . Vi är iallfall på plats i nya lägenheten. Jag kommer ropa hurra hurra , när jag är färdig med den andra lgh och nycklar är återlämnade om en vecka sisådär. Då kommer nog lugnet tillbaka. Kram Kram , hälsa alla God Jul från oss ...

Pernilla sa...

Önskar er alla en GOD JUL!!

Många kramar från Roxie o Diddi med familj