måndag 1 december 2008

Till Minne Av Joyce


Våran älskade lilla tjej har efter en tragisk olycka fått somna in.


Min lilla fjäril som flög rakt in i våra hjärtan men som nu hastigt fick lämna oss,
endast 5 månader gammal.
Joyce var en oförglömlig liten valp!

Sov gott min älskade tjej ..


Lillhusse Anton skriver:
Det känns så tomt att vakna varje morgon, att inte se hennes glada skutt när man kommer ner till köket för att ta lite frukost.
Då brukade Joyce stå där glatt och väntade på att jag skulle leka med henne.
Som jag skrev i Gästboken så tycker jag att det är hemskt att en sån snäll hund ska måsta dö så ung.
Det som hände Joyce var väldigt tragiskt, och svårt att smälta.
Inget kommer bli som det brukade vara, Joyce var alltid med mig när jag gjorde läxa.
Ibland fick jag ha henne lite för mig själv så då brukade vi kollade på en film och gosa i min säng.
Jag känner mig hedrad att ha fått varit en del av Joyce's liv.
Hon var så sprallig och gosig hela tiden, hon var aldrig rädd och hon var aldrig ledsen.
Hundar som Joyce finns det inte många av... En hund som Joyce kanske man bara hittar en gång i livet...
Hoppas du mår bra lilla Joyce, Vi saknar dig så....

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Åhhh NEJ, lilla söta Joyce.

Vila i frid min bästaste lekkompis

KRAM Diddi med familj

Maritasblogg sa...

Åhh varför , vad har hänt ??? Inte nu igen. Vet precis vad du går igenom .
VARFÖR VARFÖR ??

VILA I FRID LILLA JOYCE !! // FRÅN OSS ALLA I UMEÅ

Anonym sa...

Fy va tråkigt, tänker på er. Kram Anna-karin