fredag 11 juli 2008

Fredag


Trötta och slitna efter veckans alla bravader. Scooby ligger fortfarande och sover, alla intryck och träning har tagit hårt på krafterna. Själv så är jag hund och valpvakt medans mamma är bortrest.
Hundarna blev otroligt glada över att matte var hemma igen, Jill visste inte vart hon skulle ta vägen när hon såg att det var jag och Scooby som klev innanför dörren.

Förövrigt så glömde jag berätta i tidigare inlägg att Scooby och Robban varit på ögonlysning.

Båda var UA + att Robbans knän var UA!! Jätte roligt, verkligen!


Diddi har blivit 6 veckor gammal (7v på söndag). Parabolöronen står upp lite då och då.
Hon har förändrats otroligt mycket på bara den här veckan, hon är inte mycket större men hon är mer utvecklad. ( Mer vild än tam ) !

Svansen går i ett, jag tror inte att jag under dessa år haft en så glad valp någon gång, kanske att Jill också var så glad och vild men resterande har varit lugna och snälla *skratt*

Försökte att fota henne idag men det var inte det lättaste då hon aldrig står still, ska försöka imorgon igen om vädret är bättre.
Vi önskar även Pernilla och Roxie lycka till på uställningen imorgon!


Inga kommentarer: