tisdag 29 juli 2008

Bad med hundarna


Hela denna vecka har varit olidligt varm, det är jag nog inte ensam om att tycka?

Men man ska som sagt inte klaga på fint väder!

Jag och hundarna har varit och badat istortsett hela tiden, vi har åkt till "vårat" badställe som ligger en bit härifrån. Ena dagen tog vi båten och åkte en sväng, någonting som var mycket uppskattat av de fyrbenta.

Idag har vädret dock varit sämre, molnigt och en hel del regn. Jag som hade satt badning på schemat men det får bli en annan dag. Vi tog en promenad i ösregnet istället *skratt*
Vi har fått en liten rapport ifrån Pernilla, Diddi sköter sig och verkar trivas som fisken i vattnet. Hon har fått två kattkompisar som hon biter i svansen och leker jag-lek med.

Även Roxie verkar tycka det är roligt att fått en "lillasyster", frågan är bara om hon förstått att det lill monstret faktiskt är en ny familjemedlem som kommer stanna *skratt*

Imorgon så skall Jill göra sin officiella debut i Svenstavik, ska bli spännande att se. Bara hon sköter sig i ringen och har roligt så är jag nöjd, vilken färg det blir på bandet spelar ingen roll!

Även Scooby och jämthunden Rocy skall ställas ut, så jag återkommer imorgon med en liten rapport.

Inga kommentarer: